نوشته شده توسط : نویسنده 1

اعلام نتایج نهایی دانشگاه بدون کنکور

  • اعلام نتایج نهایی دانشگاه بدون کنکور، زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه بدون کنکور
  • شرایط ثبت نام دانشگاه بدون کنکور، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه بدون کنکور
  • نحوه انتخاب رشته دانشگاه بدون کنکور، تکمیل ظرفیت دانشگاه بدون کنکور
  • ثبت نام دانشگاه بدون کنکور، زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه بدون کنکور

مقدمه

متقاضیان پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری اعم از روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، پیام نور و غیر انتفاعی که در مردادماه 96 از طریق سایت رسمی سنجش و آموزش کشور ثبت نام نموده اند، باید منتظر جواب نهایی در هفته ی آخر شهریورماه باشند و در صورت قبولی به همراه مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که در صورتی که قبول نشدید می توانید از تکمیل ظرفیت استفاده نمائید و به محض شروع انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری بدون کنکور، نسبت به آن اقدام نمائید و همچنین نسبت به ثبت نام دانشگاه بدون کنکور اقدام نمائید.

زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه بدون کنکور:

داوطلبانی که اقدام به ثبت نام دانشگاه بدون کنکور نموده اند، باید منتظر اعلام نتایج نهایی دانشگاه بدون کنکور باشند تا در صورت قبولی جهت ثبت نام حضوری به دانشگاه مراجعه نمایند. زمان اعلام نتایج نهیی دانشگاه سراسری بدون کنکور هفته ی آخر شهریورماه 96 می باشد. همچنین نتایج نهایی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در دهه ی سوم شهریورماه 96 اعلام شد و قبول شدگان در دانشگاه های بدون کنکور علمی کاربردی می توانند جهت ثبت نام حضوری با مدارک اعلام شده اقدام نمایند. در ضمن اگر در دانشگاه مورد نظر قبول نشدید، می توانید نسبت به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یا علمی کاربردی اقدام نمائید و یا در مرحله ی تکمیل ظرفیت، اقدام به ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری بدون کنکور نمائید.



شرایط ثبت نام دانشگاه بدون کنکور:

یکی از دغدغه های اصلی دانش آموزان، قبولی در دانشگاه می باشد، جهت این امر شما می توانید در هر سنی که باشید و با هر مدرکی که داشته باشید، نسبت به ثبت نام دانشگاه بدون کنکور اقدام نمائید. متقاضیان پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری می توانند با داشتن مدارک تتحصیلی قابل قبول پیش دانشگاهی کاردانی و یا دیپلم 4 ساله نظام قدیم اقدام به ثبت نام دانشگاه بدون کنکور سراسری نمایند. همچنین می توانید در دانشگاه های علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ثبت نام نمائید و همچنین با هر مدرکی که دارید در یکی از مقاطع کاردانی یا کارشناسی دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور ثبت نام نمائید و به راحتی و بدون دردسر وارد دانشگاه شوید.

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه بدون کنکور

متقاضیان پذیرش دانشگاه بدون کنکور باید توجه داشته باشند که قبل از ثبت نام دانشگاه بدون کنکور، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه بدون کنکور را دانلود نموده و تمامی شرایط و ضوابط انتخاب رشته دانشگاه بدون کنکور را مطالعه نموده و سپس اقدام به ثبت نام دانشگاه بدون کنکور نمایند. توجه داشته باشید که شما میت وانید هم در دانشگاه های سراسری بدون کنکور ثبت نام نمائید و هم چنین نسبت به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و علمی کاربردی اقدام نمائید تا در نتیجه در بهترین دانشگاه به صورت بدون کنکور قبول شوید.

نحوه انتخاب رشته دانشگاه بدون کنکور

متقاضیان پذیرش بدون کنکور باید قبل از اقدام به ثبت نام دانشگاه بدون کنکور، دفترچه انتخاب رشته را دریافت نموده و با نحوه ی صحیح انتخاب رشته دانشگاه بدون کنکور آشنا شده و سپس اقدام به ثبت نام نمایند. توجه داشته باشید که جهت قبولی در دانشگاه باید انتخاب رشته صحیح و دقیقی داشته باشید تا به راحتی و بدون دردسر وارد دانشگاه شوید.

پس توجه داشته باشید که جهت ثبت نام دانشگاه بدون کنکور، همه جوانب را بررسی نمائید و سپس اقدام به ثبت نام دانشگاه بدون کنکور نمائید.

تکمیل ظرفیت دانشگاه بدون کنکور

داوطلبانی که نتوانستند در دانشگاه بدون کنکور قبول شوند، می توانند نسبت به ثبت نام تکمیل ظرفیت اقدام نمایند. پس از اعلام نتایج دانشگاه بدون کنکور، تکمیل ظرفیت دانشگاه بدون کنکور شروع شده و داوطلبانی که قبول نشده اند، می توانند در زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه بدون کنکور نسبت به ثبت نام دوباره دانشگاه بدون کنکور اقدام نمایند. تا احتمال قبولی آنان افزایش یابد. زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه بدون کنکور، معمولاً دو هفته پس از ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه بدون کنکور می باشد و در صورت قبولی می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • اعلام نتایج نهایی دانشگاه بدون کنکور، زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه بدون کنکور
  • شرایط ثبت نام دانشگاه بدون کنکور، تکمیل ظرفیت دانشگاه بدون کنکور
  • مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه، مشاوره تلفنی تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه
  • و هر سؤالی که پیرامون ثبت نام بدون کنکور دانشگاه و تکمیل ظرفیت که ممکن است برایتان پیش آید.

 

 

داوطلبان کنکور سراسری جهت اشنایی با فنون انتخاب رشته در کانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.




:: برچسب‌ها: اعلام نتایج نهایی دانشگاه بدون کنکور,شرایط ثبت نام بدون کنکور,دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور,نحوه انتخاب رشته بدون کنکور,تکمیل ظرفیت بدون کنکور,زمان تکمیل ظرفیت بدون کنکور,ثبت نام بدون کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: